VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

【Termékválasztás】
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 Ha már korábban a tagok közé regisztrált, úgy a bejelentkezés során adja meg az e-mail címét, és az ahhoz tartozó jelszót. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

 A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot , valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, Kérjük, küldjön megrendelést.

【Árak】
Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 
【A rendelések feldolgozása】
A megrendelések feldolgozása munkanapokon, legkésőbb a leadástól számított 48 órán belül történik.

Fenntartjuk a jogot, hogy a leadott megrendelésedet visszautasítsuk, ha az nem teljesíthető tényleges készlethiány miatt.
 
【Adatbeviteli hibák javításának lehetősége】
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a visszaigazolás során vette észre a hibát, kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk a mrpamut.office@gmail.com -n.
 
【Visszaigazolás】
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.